Tema: Re: CASTROL vs LIQUI MOLY ?
Autorius: SVYT
Data: 2017-04-14 19:20:26
Del ryjimo, man buvo su labai senu dizeliu, niekaip nesupratau
 fenomeno, kodel pakeitus iki 5000-7000 km beveik neryja tepalu,
 nu litra-du, poto pradeda ryt kibirais, litra 500 km or taip iki
 kito keitimo. Pasirodo, dizelis kazkokiais budais pakliuna i
 tepala, kol jo pakliuna tiek kiek isdega, tepalu lygis lieka toks
 pats, po 5000 km tepalu beveik nelieka, vien dizelis ir jo
 sanaudos padideja. Susiprotejau nes sumaniau pats pakeist
 tepalus, tai atsukus padono varzta kaip vanduo isbego is salto
 variklio.

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----