Tema: Re: Pigus kalkiu filtras?
Autorius: Doncius
Data: 2017-04-04 11:39:55
Viskas puikiai gaunasi. As labai daznai plaunu su K2, jokie moldingai
nenueina, lempos vandens neprisipila. pries tau apipilu kazkokiom putom,
paskui su karcheriu pereinu, rezultatas neidealus, bet gerokai geresnis, nei
nieko nedarant.

"Dainiushas"  parašė naujienų news:obrltt$aoq$1@trimpas.omnitel.net...

nu tai apie ką ir kalba, ten gi jei atsuksi kad su pretenzija nuplaut -
nueis nx visi lipdukai moldingai lempos bus pilnos vandens ir t.t. O jei
ne, tai su šlanga turbūt geriau dar, nes tiesiog daugiau vandens bėga.