Tema: Re: Pigus kalkiu filtras?
Autorius: Dainiushas
Data: 2017-04-02 20:43:20
nu bet rimtai, turiu kur stovi kercheris, vanduo - bet važiuoju
plobvyklon. Nes nu šūdas gaunasi. Apskritai aš to plovimo kercheriu
nesuprantu, nuplaut gi jis nenuplauna, kempine šveist reikia, supist
daug ką gali jei neatsargiai - o nuskalaut lygiai taip pat ir iš
paprastos šlangos galima. APšvieskit prašau, kame ten su tais
kercheriais laimė?