Tema: Re: Kedas prisishokinejo? Bus ramu
Autorius: Doxlas
Data: 2017-02-25 13:24:02
Nuorodą į straipsnį galima?
Dėl el. pašto - visai linksma. Žmonės būna keičia darbovietes - keičiasi el.
pašto adresai. Va Teo/Telia tikka savo takas/zebra/zmail paštus uždarė -
kiek žmonių el. pašto adresus naujus turėjo susikurt. Ir kur parašyta, kad
žmogus turi deklaruot savo el. paštą, tel. numerį?
Kur parašyta, kad žmogus privalomai turi tikrinti savo pašto dėžutę (ar
metalinę, ar elektroninę) kartą kas mėnesį ar dar dažniau?