Tema: Re: Kedas prisishokinejo? Bus ramu
Autorius: KEdas <non@[[trinti] ]katalogai.net>
Data: 2017-02-24 17:37:23
Man visiškai dzin kas tame prospekte vyksta.
Žinoma, geriau aplinką padaryti žmogišką, tačiau aš pats ten retai kada
būnu :P
Šiuo atveju svarbiausia dalis yra pakeisti požiūrį į įstatymų NEsilaikymą.

O Paluckas vėl pasielgė kaip idiotas, nes nuo to, kad SAVIVALDYBĖ
fiksuos, tvarkos neatsiras. Jei policija nenorės, tai pažeidimų tiesiog
nenagrinės. Savivaldybė šio pažeidimo nagrinėti negali.
"Ženklo nuimti neplanuojame, bet pakabinsime kameras abiejuose atkarpos
galuose ir tiesiog fiksuosim visus pažeidėjus automatiškai. "

Daugiau:
http://www.15min.lt/gazas/naujiena/gatve/vilniaus-savivaldybe-eismo-zenklu-gedimino-pr-nekeis-bet-irengs-kameras-221-759950