Tema: Re: Blet, nufilmavo :(
Autorius: Regimantas
Data: 2017-02-18 13:16:25
> Nesusapnavau, iš tavo komentarų matau kas tu per paukštis (toks naminis).
> juk tau ir pėsčiųjų perėjoje lenkiantis

Ne, visiskai nenormalu. Nesigilinau i ta video tiesiog.

> bei priešinga gatvės puse važiuojantis yra normalu

Cia jau pats prikurei pasaku, nes ten mano komentaras lygtai buvo
sulyginantis filmuotojo elgesi su lenkianciojo. Filmuotojui butu buve
normalu issikratyt kalaske pries sedant vaziuot, o lenkianciajam butu buve
normalu "aplenkt" per pirma juosta.

> ir greitąją deramai praleidinėjusį gaidini, o dauną, nesilaikiusį atstumo
> bei deramai greitosios nepraleidinėjantį teisini.

Del sito jau rasiau, tingiu kartotis, bet apibendrinant - avarine situacija,
visgi, sukele gaidelis be reikalo uzstabdes.

> Viskas kaip ant delno.

Siaip saugus vairuotojas yra ne tas, kuris zodis i zodi laikosi KET ir
nesusigaudo kas vyksta (beje, ten yra punktas ir apie tarpusavio supratima
bei pagarba kitiems eismo dalyviams), o tas, kuris moka ivertint situacija,
orientuojasi aplinkoj ir netrukdo kitiems.

Beje, neatsakei i klausimus: