Tema: Re: Blet, nufilmavo :(
Autorius: AurimasB
Data: 2017-02-18 11:20:47
budulis vulgaris <budulis@lindyne.lt> Wrote in message:
> 0:13-0:15 ir 2:10-2:20 ne tik pos?kiai nerodomi.
>
> Ir punktai i? KET, nes matau, jog esate ant tiek proti?kai ne?gal?s, kad
> patys tikrai nesugeb?site susirasti:
>
> 136. Prie? prad?damas lenkti, vairuotojas privalo ?sitikinti, kad:
> [...]
> 136.3. lenkimui b?tina eismo juostos dalis yra laisva ir nebus kliudoma
> prie?prie?iais atva?iuojan?ioms transporto priemon?ms;
>
> 140. Lenkti draud?iama:
> [...]
> 140.4. p?s?i?j? per?jose;

Man rodos labiau protiskai neigalus, tie kurie xuiniom tokiom
 uzsiima. Panasu pats esi sventasis, savo pazeidimus siuti
 policijai kad nubaustu, tik nesakyk kad pazeides nieko nesi.
 Tikrai netingetum toki video keltis i kompa, siust kazkur ir
 pan?
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/