Tema: Re: Audi tronikai. kas per biesas? Kurių vengt?
Autorius: Dainiushas
Data: 2017-02-02 10:28:20
multitronikų gal nereikia, pizda ten, ypač prie aktualių ridų.
tiptronic, normalus ZF automatas, o bet jis tačiau tik ant quattro, fwd
tik su didžiausiais varikliais.
2.7 tas pats trilitris, su tais pačiais marazmais, t.y. grandinėm
įtempėjais ir viskuo tuo sudėtu į šikną, beveik tiesiogine to žodžio
prasme.