Tema: Re: Avensis II VVT-i
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2017-01-31 12:17:09
Nu ble, tik nuotraukas matom. Nevaziuos cia niekas daba del Vytook'o pas
ta perekupa tikrinti variklio, dezes, vaziuokles ir t.t.
Tai ir belieka apie viska spresti TIK is nuotrauku. Nu ir MAN ASMENISKAI
panasu, kad rida atsukta. O variklio ir dezes bukle nuo ridos tikrai
priklauso. Aisku as nesu joks SPECAS ir manim (pasi)tiketi tikrai
nebutina. Tai tiesiog mano nuomone.
Siaip jei ka tai tevas butent toki turejo kaip firmos auto, tai
atvazinejo nemazai ir poto firma pardave. Tai taip baisiai neatrode kai
pardavinejo. Deja nezinau kokia rida buvo, bet maza ji tikrai nebuvo.