Tema: Re: Avensis II VVT-i
Autorius: ravikas
Data: 2017-01-30 16:56:38
tai kad tam avensiui nieko nepasakysi apie plastiką, nes nufotografuota
prastai, mygtukai nenusitrynę, o daugiau tai nesimato. Sėdynės murzinos
tik tiek, bet užtenka pavažinėt murzinesniam per remontus ar vaikas ką
nors išpils ir atrodys analogiškai ir nereikės kosminių ridų. Palyginus
su ankstesniu akordu tai čia ledas :)
Koks tikslas lyginti su bmw?