Tema: Re: Del "C" kategorijos?
Autorius: svyt
Data: 2009-07-27 20:52:30
moka jie skaiciuot ir labai gerai, beto jei sastato mase virsyja 3,5 tonas
prasideda ir reikalavimai krovininio transporto- saibos ir t.t. nebent
nevirsiji 7.5 tonu ir svori tempi nuosava pagal dokumentus (ne pardavimui ir
ne firmos tuo labiau ne kaimyno).
Apie asiu skaiciu jau 20 metu taisyklese nieko nera parasyta, paprasciausiai
sovietmeciu tik tokias priekabas gamino, vienases su bendra mase iki 700 kg
ir dviases su 800 ir daugiau.

--
vyt/ /e 36 318 tds caravan.