Tema: Re: Del "C" kategorijos?
Autorius: Ziogas
Data: 2009-07-23 18:58:38
> sumuos  bendra mases pagal dokus jei stabdys, na bet ar jiems dasils tai
> nezinau,mano galva tos kuri ant priekabos reiktu ne bendra ,o tuscia mase
> skaiciuot,vis tiek ten nelegalu nevezi prisodines :)

Nubletainegisunkupasiskaityti ? ? ?%#$^&$^%#&$*
Netgi istrauka idejau. Parasyta, kur imama su kroviniu, kur be krovinio.
*******
Jei priekaba max > 750kg, tai
Automobilis max + priekaba max < 3500 kg
ir
priekaba max < automobilis min
*******
Elementari aritmetika.
Jei per sunku, parasyk duomenis cia, suskaiciuosiu:
1. Automobilis su kroviniu.
2. Automobilis be krovinio
3. Priekaba su kroviniu.
Ir yra visiskai px ar tu vesi pilna priekaba ar tuscia.
Skaiciavimams imami skaiciai is dokumentu.