Tema: Re: parkavimo davikliai
Autorius: E=MC^2
Data: 2009-07-23 08:27:32
Na ok pasisakysiu ir ash... ilga siskusija su potekste ishmok vaziuot.
Atbulas parkuoju neblogai. Su priekaba irgi jokiu parkiu.  niekada nebuvau
turejes parktroniku. taciau tik susidejes supratau jog naudinga. Db CRV I
gen pas mane. Zapaske atsikishus. kai parkuoji ni%$a negali nuspet koks
atstumas liko. Susidejau kitaiskus su atsiuntimu 70 Lt. Naudinga ne tik
parkuojantis, taciau kartais ish veidrodzio apzvalgos isheina kokia kliutis.
Pvz moteiashke pabando kirsti mano vaziuojamaja trajektorija. Pora kartu vos
atbulas nenustumiau. Db pypsejimas pristabdo ir liepia tiksliau
apsiziuret...

--
E=MC^2