Tema: Re: parkavimo davikliai
Autorius: kewle migyje
Data: 2009-07-23 00:10:42
nu bet nesakyk - geras tai daiktas, bent jau gale
mano kasdienis pavyzdys - daugiabučio kiemas ilgas ir siauras kaip dešra
atvažiuoji iš darbo vėliau - jau viskas užstatyta (mašinos statomos iš abiejų pusių statmenai įvažiavimo krypčiai)
davarai iki galo, supranti, kad bbs - reik grįžt ir ieškot vietos toliau nuo durų
du variantai - važiuot du šimtus metrį atbulam arba apsisukt siauram tarpe
su tokia karve kaip C5 (ir parktroniku - paprasčiausiu, akustiniu, tik gale) apsisukinėdavau ramus, net nežiūrėdamas į veidrodėlius ir nepasukdamas galvos atgal
dabar su C4 ar kokiu kosmokyviu geriau jau važiuoju atbulas rakom iš kiemo

--
'(oo)'