Tema: Re: kur internete vyrai perkate kojnes?
Autorius: svyt
Data: 2017-01-12 14:50:06
Matai, toks pirkimas gana patogu, kai daug perku internetu,
 vistiek karta per savaite uzbegu i pasta, arba atnesa, o cia,
 varyt kazkur i kazkokia parduotuve, ieskot, gaila laiko o mes juk
 zinom kas yra laikas. Inete, va su jumis pasirasineju, kazka
 sumastau, ebejuj uzsakau ant sofos guledamas, vel kazka
 pabimbineju.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----