Tema: Re: kur internete vyrai perkate kojnes?
Autorius: Arj
Data: 2017-01-09 12:30:12
ne visa sintetika vienoda - ju labai skirtingu yra. Va visa medvilne (ir
vilna) - kur kas labiau vienoda, px ten sukuotine, su nano dangom ar kitoks
biesas.
kojines sportui as skirtau I 2 rusis - vienas storas, tos buna su daug
vilnos (ar sintetika vietoj jos) ir turi medvilnes - jos elementariai per
treniruote sugeba sugerti visa prakaita, ir plonas, kokiam maratonui ar
pan - jos kaip taisykle sintetika visiska, ir visa prakaita garina nx. Man
patinka antros, o ir nesiojasi jos kurkas geriau.

"CodeC"  parašė naujienų news:o4vm9d$4uf$1@trimpas.omnitel.net...

dar daug kas 'sintetika' suvokia kaip bauba is praeito simtmecio.
jus suraskit nors vienas kojines 'brandines', kuriose butu maziau kaip
50% 'sintetikos' :) nes dauguma nike, adidas, puma kojiniu eina 65-70%
sintetikos ir tik likusi medvilne. ir ne vien kojines, is esmes visi
brangesni/geresni rubai, ypac sportui daromi is sintetikos, dazniausiai
100%. subjektyviai siuolaikinis audinys is sintetikos atrodo kaip vilna
ar medvilne ir kartais nesitiki, kad tai 'sintetika'. patobulejo tuo
klausimu technologijos smarkiai ir jau senokai :) aisku, jeigu perki
kazkoki noname chlama is urmo ar gariunu, tai gal pojuciai kiek kitokie
gaunasi :D