Tema: Re: Gal kas yra skerdes Golf+ stopus?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2017-01-01 16:23:07
On 1/1/17 14:52, Dainiushas wrote:
> nu tai bbž :). Aš čia šiai blevyzgoju apie LED'us
>
> Pirkt turbūt tai kas yra. ir tikėtis kad veiks. lituot acargiai. Gal ten
> jie pakepę be švino lituojant? beje, mirė visi ar labiau vienoj vietoj
> kažkur? Plokštė gal sulenkta įdėta?

Noes. Mire tipisku budu, tokiu kokiu mirsta turbut 99% aplink
vazinejanciu G+ stopu:
kazkada pradeda mirget, po viena. Veliau visai uzgesta. Byra paprastai
tik geltona LED'o puse, bent jau is pradziu, raudona veikia toliau.
Atrodo lyg butu saltas litavimas.

Maniskiam prasidejo nuo vieno, dabar vienam stope isbyreje kokie 3,
kitam atrodo vienas LED'as. Po biski darosi problematiska su TUV, kai
ejau rudeni tai dar nepastebejo.

Ruseliai issiaiskino, kad galima (turbut laikinai) pagydyt tiesiog
prispaudus LED'a. Ten kur papopstinau linka apie "zveris" - bicas
prispaude prie plokstes is plienines vielos padaryta "spyruokle".
Perlitavimas negelbsti, nes problema kontaktuose LED'o viduj.