Tema: Re: Gal kas yra skerdes Golf+ stopus?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2016-12-31 15:48:33
On Sat, 31 Dec 2016 15:31:04 +0200, Liveris wrote:

> viskas ten graziai su plonu atsuktuvu kaip raso issiardo, plastikas
> traska bet neluzta. Paskui atgal suklijuoji ir viskas.

Tai cia teorijoje neluzta. O praktikoje net ir labai luzta. Va idomumo
delei uzkisau plona atsuktuva uz kampo, "trekst" ir iluzo (labai lengvai):

https://dl.dropboxusercontent.com/u/12837630/20161231_144257.jpg

T.y. realiai reikia lauzyt kokiu nors peiliu.

Plius sita vieta matosi atsidarius bagazine:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/12837630/20161231_144346.jpg

Sulauzius bus nerealu taip suklijuot kad nieko nesimatytu.

--
kthxbai.