Tema: Re: Fotke 86e
Autorius: Brain
Data: 2016-12-29 21:01:52
Jau pabuvojau. Fotke - pilkai baltai vaiduokliska. Vaizdialis
 toks, kad tas automobilis vaziuoja isvis be vairuotojo
 :)
T. y, joje ne tai kad veido - net vairuotojo silueto nesimato.

Terminas man nurodytas VMI saskaitoje iki sausio 10 d. sumoket.
 Tai prasyt nereikia atsrockos.

O dabar idomioji dalis - as realiai prisiminiau ka veikiau ta
 diena. Rasau jums gryna tiesa.
Ogi - dalyvavau vestuvese :)
Katros vyko Trakuose.
Svarbiausia ne kur. Svarbiausia kieno.
Nigerijos piliecio Rasheed Ibe Obozuwa ir Kroatijos pilietes Petra
 Lemia (vardai pakeisti). Tai galima, jei kam reikia, patikrint
 Traku m. metrikacijos biure.
Sveciu tarpe dalyvavo dar apie tuzina juodaodziu Nigerijos
 pilieciu is skirtingu pasaulio kampu - Nigerijos, Vokietijos,
 Italijos, atvykusiu pasveikint jaunavedziu. Puse ju, zinoma
 vietiniai MRU studentai, su zmonomis lietuvemis, kaikurie jau net
 ir su vaikuciais mulatais.
Jaunavedziai po vestuviu isvyko i povestuvine kelione po Kroatija,
 o veliau i pastovios rezidencijos vieta Airijoje, nes Petra ten
 dirba.
Stai kaip buna.
--

----Android NewsGroup Reader----