Tema: Re: Fotke 86e
Autorius: Doxlas
Data: 2016-12-29 17:11:17
Iš mano patirties, tai tose fotkėse normaliai matosi tik auto numeris, o kas
už vairo - net ir norėdamas neįžiūrėsi. Taigi gali eit ten, žiūrėt, irgi
nieko neįžiūrėt, pasiprašyti savaitės, kad atsimintum ir patikrintum, kam
tuo metu buvai paskolinęs auto, nu ir per tą laiką susirast, kam policija
siųs laimės laišką. Idealu būtų realus lietuvis emigrantas, realus adresas
kur nors UK, ir žinojimas kad artimiausius 2 metus (ANK vietoj ATPK) jis
nesirodys Lietuvoje.