Tema: Re: Tailgate - kas cia per funkcija?
Autorius: Spakains
Data: 2009-07-21 13:07:37
Liuks, man avensį perkant irgi panašiai buvo- prisiskaičiau ten visur
visko, patį pirmą varijantą apžiūrėjus - ledas nu, paskui kitus dar
žiūrėjau, nudrožti pasitaikė, tai gryžau prie pirmojo. Šiaip būtų kada
smagu pravažiuot su accordu, nes irgi svarstomas varijantas buvo. Deja
nieks iš pažystamų neturi. Maž kada sustikt galim, nuomonėm apsikeist,
pravažiuot, ratus aBspardyt berūkant :D Aš Vln. Šiaip baisiai įdomu kaip
hondos dyzelis dirba, čia pažystamas hondom apsirgęs kažką planuoja
atsinaujint.