Tema: Re: Tailgate - kas cia per funkcija?
Autorius: Hyperlink
Data: 2009-07-20 12:16:43
zhegonskas, ko taip ziauriai? Pasakiau, kad pas mane yra tokia funkcija ir
tiek. Nesupratau, ko is pradziu uzsidega tailgate lempute ir ka ji reiskia.
Prancuziskoje instrukcijoje nelabai gaudaus, nes prancuzu kalba mokiaus jau
seniai ir nieko nebepamenu.
Neturiu kuom girtis: odos tik krastai tera, automato nerasta, elektra
valdomu ir ventiliuojamu sedyniu nera, sviesos neissijungia automatiskai.
Krizinis variantas pas mane, bet patenkintas po pirmojo tukstancio km, nes
baisiai ekonomiska po mazdos :)