Tema: Re: Toyota Yaris hibrid ??
Autorius: Arj
Data: 2016-06-05 21:12:06
cia tokios success-story mano nuomone imanomos nebent kai modelis keiciasi
ir reikia isparduoti auto salone stovincius.
Kazkada buvau uzklydes I foruma apie nauju auto nuolaidas - 10% nuolaida
nesant priezasciu jau labai didele sekme.
2-3% realu (nemokamu varneliu forma), del 5% jau reikia rimtai padirbeti.

"fenix@w"  parašė naujienų news:nior9c$d3g$2@trimpas.omnitel.net...

2016.06.02 11:32, ManXP rašė:
> Gal. Draugas pitako kaina numuse nuo 250 iki ~200 (litais dar buvo)

> tipo dylerio antkainis yra 30% ribose? O_O

nu as esu girdejes 100kLt->80kLt, bet cia vienas atvejis