Tema: Re: Toyota Yaris hibrid ??
Autorius: jtdm <[]@[].[]>
Data: 2016-06-03 13:15:58
o is tikro tai viso labo atsakinejau i klausimus durnus.
nes padariau klaida ir pasakiau ka nusipirkau :)
todel daugiau jos nedarysiu, neidomu.
ir niekam nieko nekisau, tiesiog atsakydavau kodel pasirinkau viena ar
kita. o butent mane puole ir durnino uz pasirinkima, nes juk niekas
daugiau tokio nevairuoja. deja jumoro nesupranta tie puolantys, nes
jiems kazkodel atrodo, kad i blevyzgas newsuose visi taip pat rimtai
reaguoja ir sureiksmina kaip jie. jau nekalbant apie masina apskritai,
kuri man visada buvo ir yra eilinis daiktas.