Tema: Re: Greicio matavimas Lenkijoje
Autorius: Saulius K. <absolut @ takas.lt>
Data: 2009-07-20 11:12:16
Na as paskaiciavau, kad 6 keliones per visa Lenkija, viena iki Bialystoko ir atgal, ir viena iki Varsuvos ir atgal su normaliais virsijimais ir lenkimais man iki siol atsiejo lygiai 0 bet kokiu pinigu (ir net nei karto nestabde), tai tas 1000 dar ne taip skausminga.
Del to 1000 - kaip supratau is ju tai pats virsijimas nebutu tiek kainaves, bet kartu su lenkimu per istisine ir dar pries kalna (pabaigoje lenkimo ir kalnas buvo beprasidedas) jiems jau duoda pagrinda normaliai bausti. Kadangi su savimi jokiu grynu neturejau, tai palydejo iki artimiausio miestelio (net dvieju miesteliu, nes pirmame nebuvo bankomato) kad nusiimciau pinigu; mano atsargias kalbas apie artejancias kaledas, tautu draugyste ir t.t. piktai nutrauke pareiksdamas, kad jam visai nesunku mane nusivezti i arestine, jei neturiu 1000 :(