Tema: Re: Greicio matavimas Lenkijoje
Autorius: svyt
Data: 2009-07-19 20:27:49
keistas isitikinimas, ir greiti matuoja, ir pries gelezinkelius kur stop
zenklas istisai budi (lazdijai- augustovas). beje sitam kelyje beveik
pastoviai stovi tose sankryzuose prie seinu kur zenklai 40. uzmiestis ten.
Ir gaudo ne tik del greicio, bet ir uz vaziavima istisine linija, lenkima
per istisine, nedegancius zibintus ir t.t.

--
vyt/ /e 36 318 tds caravan.