<html>
<head>
<meta content="text/html; charset=utf-8" http-equiv="Content-Type">
</head>
<body bgcolor="#FFFFFF" text="#000000">
<div class="moz-cite-prefix">Tu gal paskaityk bent truputį tą
aprašą, o tik po to pasakok apie savo <i>realias </i>patirtis. <br>
Kažin ką 2008-ias metais tvirtintame apraše reiškia tekstas:<br>
<blockquote><tt>11. Bandymo vieta gali būti kiekviena vieta,
kuriai nedaro įtakos dideli akustiniai trikdžiai. Šiam tikslui
ypač tinka betono, asfalto arba koks nors kitas labai gerai
garsą atspindintis plokščias paviršius. <b>Bandymui atlikti
netinka suplaktos žemės paviršiai.</b></tt><tt><br>
</tt><tt>12. Bandymo vieta būtinai turi būti stačiakampio
formos, kurio kraštinės nuo transporto priemonės yra bent už 3
m. Šioje vietoje neturi būti jokių didesnių kliūčių,
pavyzdžiui, kitų asmenų, išskyrus stebėtoją ir vairuotoją.
Transporto priemonė minėtame stačiakampyje turi stovėti taip,
kad <b>mikrofonas nuo kelkraščio būtų bent už 1 m.</b></tt><tt><br>
</tt><tt>13. <b>Matavimai neturi būti atliekami, jei oro
sąlygos blogos. </b>Turi būti užtikrinta, kad vėjo šuorai
nepadarytų įtakos rezultatams.</tt><tt><br>
</tt><tt>14. <b>Matuokliais užregistruoti aplinkos ir vėjo
triukšmo rodmenys turi būti bent 10 dB (A) mažesni už
matuotiną garso lygį. </b>Prie mikrofono galima primontuoti
tinkamą stiklą, jeigu atsižvelgiama į tai, jog stiklas daro
įtaką mikrofono jautriui.</tt><tt><br>
</tt></blockquote>
Kad policininkai niekada nebando daryti ko nors sudėtingesnio, nei
papliurpti – jau žinome. Tikėtina, kad Druskininkuose matuoti
bandę policininkai irgi buvo iš tų, kurie nesugeba suvokti teksto.<br>
<br>
O jei nesigauna pamatuoti pagal esamus aprašus, tai kas draudžia
pasitvirtinti geresnius? Taip, noro stoka. <br>
Avinai niekada nesiima iniciatyvos mąstyti, jiems labiau patinka
bliauti.<br>
<br>
Linas Petkevičius rašė:<br>
</div>
<blockquote cite="mid:ngev3b$qqo$1@trimpas.omnitel.net" type="cite">IMHO
kai rase taisykles paaprasciausiai niekas nenumate, kad bus galima
tikrinti lauko salygomis - gal tada ir tokios irangos nebuvo. Tad
pagal tas metodikas pamatuot gatveje imanoma tik teoriskai, todel
niekas ir nebando to daryti.
<br>
<br>
Kitas niuansas, kad leidziamas garsas turi nevirsyti X db(A) ARBA
gamintojo nustatytu reikalavimu. Ir ka turim. Sustabdo YVL'a su
birbainciu klozetu, kuris isduoda 108 db(A). O kiek jis turi duoti
- kas zino? YVL veziotis sertifikato neipareigotas, istraukt tokia
info is www onlkine ir tai naudoti kaip argumenta surasant
protokola? Vaiku darzelis kazkoks...
<br>
<br>
"Yvl" wrote in message <a class="moz-txt-link-freetext" href="news:ngeum1$qf9$1@trimpas.omnitel.net">news:ngeum1$qf9$1@trimpas.omnitel.net</a>...
<br>
<br>
noriu pasakyt, kad aplinka ziauriai itakoja garso stipruma
<br>
<br>
"Vytenis P." wrote in message
<a class="moz-txt-link-freetext" href="news:nges83$ohl$1@trimpas.omnitel.net">news:nges83$ohl$1@trimpas.omnitel.net</a>...
<br>
<br>
O koks skirtumas, kur? Kur sustabdys, ten ir matuos. Nori pasakyt,
kad
<br>
šalia Siemens arenos koncerto metu tavo triukšmas bus didesnis? :)
<br>
<br>
<blockquote type="cite">tu tikrai nori pasakyt, kad matavimo
rezultatai bus vienodi Gelezinio Vilko gatvej, misko keliuke ir
Tuvlitos angare?
<br>
</blockquote>
<br>
<br>
"KEdas" <a class="moz-txt-link-rfc2396E" href="mailto:news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net"><news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net></a> wrote in
message
<br>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="news:ngb3n4$73q$1@trimpas.omnitel.net">news:ngb3n4$73q$1@trimpas.omnitel.net</a>...
<br>
Nematau jokių problemų pamatuoti pagal taisykles, nes jos būtent
lauko
<br>
sąlygų matavimams ir
<br>
parašytos. Matuojamos ne laisvos apsukos.
<br>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalActPrint?documentId=TAR.726CDE08F5BB">https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalActPrint?documentId=TAR.726CDE08F5BB</a>
<br>
L kategorijos transporto priemonės <br>
</blockquote>
<p><br>
</p>
</body>
</html>