Tema: Re: Kroatija automobiliu
Autorius: audrys@w
Data: 2016-03-25 12:09:19
On Fri, 25 Mar 2016 10:28:40 +0200, Daliokas wrote:

> Sveiki,
>
> vat kilo mintis palekti vasara savaitėlei iki Kroatijos automobiliu.
> Kadangi jie ten turi belenkokio ilgio pakranete, tai gal galit
> pasidalinti rekomendacijomis link kurio krašto dairytis poilsio vietos?
> Važiuotume tryse - Aš+fėja+ 1,5 metų nykštukas :)
>
> Gal ir pačias apsistojimo vietas rekomduotumėt?

vaziavau i balkanus kelis kartus, dazniausiai prie vairo
kokias isvadas susidariau apie pacia kelione ir Kroatija (ir aplinkines
valstybes)

- Pasiteisina vaziavimas ne per Varsuva, o nuo Balialystoko nert gilyn per
Lublina ir Kosice, Budapesta. Bet kokiu atveju visi marsrutai buvo TIK per
Budapesta. Minusai: vos ilgiau nei greiciausias marsrutas, pliusai: bus
maziau mokamu keliu isskyrus keletos atkarpu ir neteks grustis per
Varsuva,  kas buna neprognozuojama... Kalnu keliuku irgi bus apie
50-100km, Slovakijoje pagrinde
- jei kirsi Slovakija, bus magistrales gal tik 20-40km, bet vistiek
butinai pirk vinjete, jie ta atkarpa stebi akylai, patruliai kas 2 km, su
kamerom ir t.t.
- Vengrija - kaifas tiek keliu prasme, tiek pakeles maisto, minusas kad
prie magistrales nemaciau LPG koloneliu. Magistrales mokamos, vinjete
pirkti reikia, stebi dar akyliau nei Slovakijoj. Budapestas grazus,
bohemiskas miestas, tik didelis, jeigu vaziuotumet be vaiko - butu smagu
pasibastyt
- Kuro uzsipilt geriausia Lenkijoj, nes i pietus kainu fluktuacijos buna
neprognozuojamos. LPG yra praktiskai visur isskyrus Vengrijoj. Nakvyne
pirma planuociau nuo Lenkijos apacios iki Vengrijos virsaus, aisku viskas
pagal tavo tempa ir galimybes
- Savaites kelionei mazai... Kroatijoj apturesi gera laika, bet iki jos
vaziuoti neskubant 1.5paros i viena puse.
- jeigu norisi Palangos lygio kurorto - Makarska, jeigu kazko Nidos lygio,
tuomet reiketu vaziuot i sala kokia ar pusiasali, esu atostogaves Trstenik
miestelyje. Kainos... kazkiek siurpina blogaja prasme tose vipinese
vietose, bet seimos idile garantuota.
- Pavalgyt restoranuose visoj pakrantej yra tikrai tikrai brangu,
priezastis paprasta: is Austrijos ir Deutschlando yra daug vaziuotoju,
kurie nugula visa pakrante, tai jiems tos kainos px. Taciau jeigu
netingesi pasirupint kelioniniu griliu vietiniuose supermarketuose gali
rasti svieziu doradu ar pan zuvu uz 5-10EUR/kg ir vaisiu/darzoviu svieziu
- sventine vakariene garantuota. Vaziuojant kuo pieciau tuo kainos
brangsta, tai Lenkijos prietuose sakyciau siltam maistui vieta gera.
Kroatijoje vietiniai spaudzia grappa/rakija, tai irgi vertas demesio
dalykas ;)
- Kuo toliau i pietus pacioje Kroatijoje tuo kainos/kokybes santykis
geresnis, jeigu turesi laiko as siulyciau netgi vaziuot iki Dubrovniko
apylinkiu ir zemiau, idealiu atveju iki Juodkalnijos, tik tiek, kad ten
keliai jau kalnu ir jei zemelapyje atrodo arti, vistiek kelios val kelio.
Pati Juodkalnija labiau atsilikusi issvystyme ir turizmo supratime, bet
maistas tas pats, jura ta pati, zmoniu prie juros maziau.
- Jei kirsi Bosnija pakeliui i Dubrovnika - prisipilk ten benzo, buna 10%
pigesnis, idealu jei nuvaziuosi 1-2km nuo pagr kelio, ten dar geresnes
kainos. Aisku padetis galejo ir pasikeist iki dabar...
-Vizu sistemos neprisimenu, dabar EU jauciu visur, bet pasas vistiek
butinas. Dar vienas tupas dalykas: jeigu vaziuosi marsrutu, kuriuo vasara
vokietijos turkai vaziuoja i gimtine ir atgal (vasaros rpadzia ir pabaiga)
- kamstis ir smaukymaisi prie sienu/patikru punktu garantuoti. Apie
pabegelius dabar nezinau nieko.

rasyk, pasidalinsiu, patirties su balkanais yra