Tema: Re: Kroatija automobiliu
Autorius: Mikrobas
Data: 2016-03-25 11:06:29
Nera taip baisu su auto. Tokiu metu vaikas didziaja dali keliones miegos. Na
gal ir pati kelione kiek ilgiau uztruks del papildomu sustojimu, bet visai
imanoma.

Visai patiko variantas isvaziuoti link vakaro, kad per lenkija nakti
pravaziuoti, po to autostradom zymiai lengviau lekti ir nuovargis ne taip
kankina. Aisku reiktu issimiegoti pries kelione, nes be sustojimo 22-24h
nera taip lengva.

Fėjai su nykštuku gal geriau skristi?

--
ejs