Tema: Re: Q: Tepalu maisymas
Autorius: bomanz
Data: 2009-07-27 21:29:15
svyt wrote:
> pusiau sintetika ir yra mineraliniai sumaisyti su sintetiniais siaip grubiai
> issireiskus.

"semi-synthetic" nėra "pusiau sintetiniai". Tai labai kreivas
lietuviškas vertimas. "semi-synthetic" yra MINERALINĖ alyva
modifikuota taip, kad jos charakteristikos tampa artimos pilnai
sintetinei alyvai. Tikslesnis vertimas būtų "kaip sintetiniai".

Pilnai sintetinės alyvos (fully synthetic) dažniausiai būna
vieno iš dviejų tipų, tipai stipriai skiriasi savo chemine
struktūra. Dažniausiai pasitaikantį tipą galima maišyti su
mineralinėmis alyvomis. Kito tipo alyvas pardavinėja (ar
pardavinėjo) tik keletas gamintojų, maišyti negalima.

Kiek teko skaityti, alyvų gamintojai leidžia maišyti to paties
gamintojo skirtingų tipų alyvas. Kai kurie gamintojai
rekomenduoja maišyti tik to paties gamintojo tos pačios klasės
(SJ, SL, SM etc.) alyvas.