Tema: Re: Q: Tepalu maisymas
Autorius: svyt
Data: 2009-07-14 18:55:21
pusiau sintetika ir yra mineraliniai sumaisyti su sintetiniais siaip grubiai
issireiskus. beda yra prieduose, kurie gali tarpusavyje sureaguoti, net
maisant sintetika su sintetika, bet cia daugiausia sansu jei maisysi labai
brangius ar labai pigius, kiti daug maz vidutines kainu klases sudetim
skiriasi nezymiai. As pilu pigiausius bet sintetinius, nes nuo pusiau
sintetikos paskui paciam masina remontuojant, man alergija rankom (truputi
patinsta, persti kita diena). kas idomu, rusiski ziguliu tepalai alergijos
irgi nesukeldavo, ji prasidejo kai prasidejo pirmi geri mineralianiai ar
pusiau sintetiniai tepalai.

--
vyt/ /e 36 318 tds caravan.