Tema: Re: vairo koloneles stokai
Autorius: Hollow
Data: 2009-07-14 11:58:14
    matai, jei uzdelsi (kaip man buvo), tai paskui tikrai reiks naujo stoko(jis pats kazkas 500-600lt), o dabar dar galimas atvejis, 
kad nuslifuos rudis.

"ramunas" <doobas@gmail.com> wrote in message news:h3hfak$2t1$1@trimpas.omnitel.net...
> kol neleidzia ner ko lysti ... restauracija uz 1200lt ? durnius gal ir pasirasytu ant tokio dalyko ... musu masinoms restauruojam 
> uz 45Lt nupirkta SKF ivore ... ta ivore labai plona ... aisku reikia pagal ismatavimus ziureti.
> "Hollow" <SPAMhollow@elekta.lt> wrote in message news:h3h986$pv6$1@trimpas.omnitel.net...
>>    surudijes stokas pratrins gumas ir prades leist skysti.  Restauruok, kol dar galima tai daryt.
>>
>> "LinasM" <konferencinis@freemail.lt> wrote in message news:h3fbm3$v2d$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Metus vazinejaus su nusimovusiomis gumomis nuo vairo koloneles stoku. Tiesiog kiek anksciau variau vaziuokles tikrinimui, nei 
>>> vienas meistras neuzsimine kad tai blogai, dabar jau suzinojau :( Situacija dabar tokia, kad jie truputi parudije. Bedu kaip ir 
>>> su vairu nera, kolonele skysciu dar neleidzia, tik vaziuojant greiciau lyg ir yra kazkoks vairo liuftas (laisvumas).
>>> Kaip dabar verciau elgtis? Ar tiesiog imti ir susideti gumas, ir vazinetis toliau iki kol bus didesniu problemu? Ar tiesiog jau 
>>> dabar uzsiimti rimtu
>>> koloneles remontu?
>>> Kiek domejaus kainomis, uz koloneles restauravima uzsiprase iki 1200Lt, nauja LAUBER kolonele (atrodo lenkiska) apie 1800Lt. 
>>> Originalas 4800Lt.
>>> Auto Peugeot 307.
>>>
>>
>>
>
>