Tema: Re: skambina policija
Autorius: Doxlas
Data: 2015-12-14 18:46:26
Visiškai teisingai. Pirmu reikalu reikės apsilankyti policijoje pasižiūrėti
fotosesijos. Kadangi mordografija neįžiūrima, bet pažeidimo data aiški,
paprašyti savaitės išsiaiškinimui, kas galėjo tuo metu vairuoti auto. Tada
po savaitės įmonės direktorius nurodo vairavusiojo vardą, pavardę, asmens
kodą arba gyv. vietą. Jei emigrantas per pusmetį nuo šaukimo išsiuntimo
Lietuvoje savo deklaruotoje gyv. vietoje nesirodys, tai viskas tuom ir
baigsis.
Aš pvz nurodžiau adresą Airijoje (tikrą beje), tai kiek žinau siuntė
kvietimą ir į paskutinę deklaruotą gyv. vietą Lietuvoje.