Tema: Re: skambina policija
Autorius: KEdas <non@[[trinti] ]katalogai.net>
Data: 2015-12-07 17:53:28
Yra toks ATPK straipsnis, kuris rašo, jog prasižengėlių viešinimas –
geras dalykas. Nenori, kad apie tavo keliones sužinotų – nedaryk pažeidimų.
----------
254 straipsnis. Viešas administracinio teisės pažeidimo bylos nagrinėjimas
Administracinio teisės pažeidimo byla nagrinėjama viešai.
Siekiant didinti auklėjamąjį ir prevencinį administracinių teisės
pažeidimų bylų proceso vaidmenį, tokios bylos gali būti nagrinėjamos
tiesiogiai darbo kolektyvuose, administracinėn atsakomybėn traukiamo
asmens mokymosi arba gyvenamojoje vietoje.
---------

Yra ir teismų praktika, kuri sako, kad skelbti prasižengėlių duomenis –
legalu:
http://eteismai.lt/byla/3488958094806/N-62-1988-11