Tema: Re: Philips Blue Vision - ar verta?
Autorius: kudashius
Data: 2009-07-14 21:09:22
buvau susidejes vision plus. Patiko, kad labai tiksliai lauzia spinduli,
zymiai geriau nei iprastos "gaudo" zenklus pakeleje, o ir siaip ryskiau
apsviecia kelia. Del "laikymo", isvedziau teorija, kad anos labai nemegsta
junginejimo ilgos-trumpos. Atvazinejau beveik metus, kol pirma lempute
nustipo pervaziuojant nakti Lenkija, antra analogiskai po menesio Vengrijoj.