Tema: Re: Philips Blue Vision - ar verta?
Autorius: Stripsas
Data: 2009-07-10 17:43:47
Buvau kazkada tokias isidejes.Sviecia tikrai zymiai balciau nei standartines,tai ypac pasireiske kai viena perdege ir teko standartine isideti,skirtumas akivaizdziai matesi.Dauguma keike jas del greito perdegimo.Man islaike virs 2m.nors vazinejama buvo beveik kasdien,taigi kaip kam.Kaikas sako,kad nesimato skirtumo,manyciau ir reflektoriai turi tam itakos.As,jei butu ne xenon,jas deciaus,va tik kaina kandziojasi.