Tema: Re: autodiagnostika Alytuje
Autorius: Dainiakas
Data: 2009-07-09 16:34:00
kai pirkau mashina, tai shalia auto aikshteles buvo KEMI, tai galvojau, kad
geras servisas pasakys kas kaip ir pan, tai buvo didziausia mano klaida nes
turbut ten jie susitare "draugeliai" vieni shalia kitu tai nieko nepasake
visishkai
variklio diagnostika sux net elemantariu klaidu nemate kurias su carsoftu
pats pamaciau, bet aishku cia gal tas faktas, kad mashina ish ju kaimynu
pirkau turejo itakos...  su vaziuokle ir ta pati istorija...

Dainiakas