Tema: Re: autodiagnostika Alytuje
Autorius: Donce
Data: 2009-07-09 12:20:01
ka galiu pasakyti tai NEvaryk i buvusio mesos kombinato teritorijoj paciam
gale esancio serviso chebrai, man keite galinius plaukiancius atbulom rankom
+ kaip padare suvedima tai pripute po 3.5 atm i padangas + nuriaguliavo,
teko vln perdarinet suvedima :D vairas nevtemu nusuktas, masina i kita puse
traukia ir pan :) ir neduok ardyt motoro stasiui ish venciunu, paskutiniais
atsiliepimais tik gadina ir nebepadaro. Kazkokie tai broliai serksnai sake
lyg nieko perinkineja motorus. o siaip gali pasukti 8-699-98810 (uzsiima
diagnostika varikliu) ir papasakoti visas bedas, +/- zmugus turetu nukreipti
teisinga linkme :) Jei rekomenduos stasi motoro perinkimui atsisakyk ir tiek
:) Geriau sersknu paprasyk :) del vaziuokles jo irgi gali uzklausti.

--
Doncikas