Tema: Re: auto mokestis
Autorius: esquires
Data: 2009-07-09 00:21:18
"Vasaris" <paklausk@ir.gausi> wrote in message
news:h32il5$iam$1@trimpas.omnitel.net...
> Tas tai taip, kada purtoma kontora. Betgi jūs teigėte, kad:

bet tas teiginys nera priestaringas, nes rezultatas yra "teks moketi"

> funny thing - jei tu su kontora pasirasei nuomos arba panaudos sutarti be
> navarotu (a la "nuomoju tik nuo 8:00 iki 17:00"), tai savaitgali priciuptas
> vaziuojas savo karuciu i kaima, soda ar gariunus, gausi susimoketi uz sita
> iskyla.

sorry, o koks moketojui skirtumas, kokiu budu nesumoketi mokesciai bus
aptikti?

> - dar nemačiau niekur įstatymo, įpareigojančio fizinį asmenį vežiotis su
> savimi panaudos (nuomos) sutarties kopiją automobilyje [kuris tarkime
> pažymėtas įmonės logo], arba tą sutartį pateikti iš anksto VMI, susietą su
> automobilio v/n. Zo, bent aš komentuoju, kad jūsų variantas, kad kažkas bus
> pričiuptas kelyje - MKN, nerealus.

na mes nesvarstome varianto "jei ka, tai suklastosim sutarti", ar ne? nors
neabejoju, kad klastojimas bus masinis beigi niekaip neirodomas (jei visi
ivykiu dalyviai yra sveiko proto).