Tema: Re: auto mokestis
Autorius: Vasaris
Data: 2009-07-08 19:48:37
Tas tai taip, kada purtoma kontora. Betgi jūs teigėte, kad:

funny thing - jei tu su kontora pasirasei nuomos arba panaudos sutarti be
navarotu (a la "nuomoju tik nuo 8:00 iki 17:00"), tai savaitgali priciuptas
vaziuojas savo karuciu i kaima, soda ar gariunus, gausi susimoketi uz sita
iskyla.

- dar nemačiau niekur įstatymo, įpareigojančio fizinį asmenį vežiotis su
savimi panaudos (nuomos) sutarties kopiją automobilyje [kuris tarkime
pažymėtas įmonės logo], arba tą sutartį pateikti iš anksto VMI, susietą su
automobilio v/n. Zo, bent aš komentuoju, kad jūsų variantas, kad kažkas bus
pričiuptas kelyje - MKN, nerealus.

Nebent - VMI pasidaro bazikę, kurie UAB savininkai neturi savo asmeninių
a/m, bet įmonė turi potencialiai panaudojamų lengvųjų automobilių ir leidžia
kaip nors greitai tą bazikę apklausinėti gyvai, tarkime prie įvažiavimo į
Palangą/Druskininkus.