Tema: Re: hondos dyzeliniai varikliai?
Autorius: Spakains
Data: 2009-07-07 11:22:25
Kažkaip keistai skamba. Pvz avensis 2,2 važiuoja be gazo tiek pirmu tiek
antru bėgiu. Neįsivaizduoju ką ten reik daryt kad užgest. Čia gal viskas
labiau nuo variklio/greičių dėžės suderinimo priklauso? Dulitrinėj
octavijoj irgi viskas normaliai tuo klausimu buvo. Aij tiesa, 1,9 saabe
9-3 kažkaip idijotiškai greičių dėžė parinkta, kelis kartus užgesęs
buvau antru bėgiu, o bent kiek riedėdamas pirmo neįjungsi..