Tema: Re: Audio masinoje
Autorius: cD-r0m
Data: 2009-07-06 12:22:11
O vat man skamba kaip labai gudri mintis, tik reikia ja teisingai padaryt.. Jei rankos tiesios, as isvis audio stiprintuva siulau daryt paciam su kuria nors TDA serijos mikroschema.. Pats kazkada dariausi sita schema: http://www.elektronika.lt/schematic/theme/64/1716/  kokybe nesiskundziau, tik masinai pora reiktu darytis, ens 4 kolonkes.. balansa ir fadinga pasidaryt galima su paprastais potencais, tik reguliuojant traskes.
 Grotuva pats esu emes ir dabar naudoju su automagu sita: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11218 .
Ji galiu rekomenduot, man problemu su juo nera, tik kartias daznis nusimusa ir reik paspaust pora mygtuku kad atsigautu siustuvas, jame ausiniu isejimo nera, bet dedu galva kad ant schemos rastum raikalinga koja einancia i fm moduliatoriu kur garsa paduotum i stiprintuva. Man patiko dar ir tai, kad sitas mp3 tikrai lengvai perdaromas i normalu panelini grotuva. Zinoma tokio setupo kokybe nebus superine, bet as tokia mielai pasidaryciau.
 O siaip pats naudoju kita anti vagiu technika: 11 metu senumo automagas su nuimama morda :)

www.videocut.lt - Pigus video montažas!