Tema: Re: Audio masinoje
Autorius: nu blyn
Data: 2009-07-06 11:18:16
Nesivaikau as Super kokybes, namie turiu pasijunges stiprintuva pvz nuo teliko per ausiniu isejima, mane kokybe tenkina, jei bus masinoje taspats man pilnai uzteks.
Tikslas butu toks, kad masinoje nebutu jokio mago, bet su distanciniu butu galima isijungti muzika. Gal kokie nors kiti variantai imanoma, pvz stiprintuvas su mp3 ir distanciniu, anyway visos mintys welcome.