Tema: Re: apie pasyvu sauguma
Autorius: padugne
Data: 2009-06-30 23:38:20
On Tue, 30 Jun 2009 15:29:02 +0300, Rivo wrote:

> Matai, avarijoje paprastai dalyvauja bent du subjektai. O inercija didi
> jega. Crash testu trukumas, kad ten imituojamas tokiu pat automobiliu
> susidurimas. Gali but labai saugus maziukas miesto automobilis, bet
> susidures su tona sunkesniu ir maziau zvaigzduciu surinkusiu laineriu,
> kentes labiau. Nesneku apie 20+ metu kiuzenas, kur jau laikancios
> strukturos parudyje, bet 10 metu A6 ar BMW 5 bus saugesni uz nauja
> fiesta ar polo.

5-th gear ce kazkada dare crashtesta: Nissan Modus vs Volvo 940. 
Kitaip tariant, polo lygio mazalitrazke vs didelis saugiausiu pasaulyje 
automobiliu gamintojo produktas. Ilgas kapotas, didele mase, svediskas 
plienas etc.

http://www.youtube.com/watch?v=k3ygYUYia9I

Renuskes keleiviai plius minus sveiki, vovlos keleivius tektu ispjaut 
gaisrininkams ir tai dar neaisku ar issisuks daugybiniais koju ir kitu 
kaulu luziais.

Beje, akivaizdus pavyzdelis sakantiems kad tiesinti ar pervirinti 
lonzeronai "nieko tokio":
http://www.youtube.com/watch?v=NWEdlUT17PI

Lietuviskas variantas butu dar ir su makrofleksiniais airbagais :)

-- 
In teh beginnin Ceiling Cat maded teh skiez An da Urfs, 
but he did not eated dem.