Tema: Re: apie pasyvu sauguma
Autorius: Rimantas Liubertas
Data: 2009-06-30 16:04:49
> Matai, avarijoje paprastai dalyvauja bent du subjektai. O inercija didi 
> jega. Crash testu trukumas, kad ten imituojamas tokiu pat automobiliu 
> susidurimas. Gali but labai saugus maziukas miesto automobilis, bet 
> susidures su tona sunkesniu ir maziau zvaigzduciu surinkusiu laineriu, 
> kentes labiau. Nesneku apie 20+ metu kiuzenas, kur jau laikancios strukturos 
> parudyje, bet 10 metu A6 ar BMW 5 bus saugesni uz nauja fiesta ar polo.

Pacituosiu, ką rašiau aukščiau:
„Esant dideliam masių skirtumui smartui būtų nekas, bet
aptariamoj situacijoj tai ne tas atvejis.“

Kai masės labai skiriasi, tai nėra apie ką diskutuoti. Kai skirtumai
mažesni, tada nesiryžčiau spėlioti, kas laimi, šiek tiek didesnė masė
ar šiuolaikinės saugumo technologijos.


ic
--
Honda Accord 2,4 Type-S '08