Tema: Re: vel langu tamsinimas
Autorius: pacak
Data: 2009-06-29 23:28:02
aaa - guglu ismokai naudotis :-))

tai zinok dauguma mentu angelskai  ne-be ne-me, kaip beje ir kitomis
uzsienio kalbomis
taip kad jiems o ne man ta instrukcija reikalinga
o geriausios instrukcijos i mentura pareina is seimao apie biudzeto
surinkima,
ir jei taves asmeniskai dar nepakase buk tikras jie ras prie ko
prisiknisti, - sooner or later

"nu blyn" <nu@blyn.lt> wrote in message
> Blin kaip knisa visokie gudruchiai matai instrukcijos valstybine kalba
usinores ....... susirask googleje pasisikaityk jei idomu. Technikini praejo
?