Tema: Re: vaizdzialis
Autorius: KEdas
Data: 2009-06-29 21:13:35
zhegonskas rašė:
> ne apie tai kalba.
>
> prie ko cia x5'as? dalbajobas ir  su golfu ir su 406 pezhu pasistatys. o
> fotkinami tik "x5'i ir up", nes fotkintojas dazniausiai yra socialinis
> karys, pavydintis to x5'o kazkodel tai, nors "visi su x5'ais yra debilai"
>
> kiek kartu fotkinama tokia pati mashina kaip paties fotografuotojo?

Kažką tu čia buri :)
Aš, kaip mėgstantis fotografuoti, galiu pareikšti, kad nagliausi yra
brangių mašinų savininkai (stato vidury šaligatvio judriose, invalidų
vietose ir pan.), o kibirėlių savininkai kuklesni – dažniausiai
reiškiasi daugiabučių kiemuose.
Tam yra paprastas paaiškinimas: nebūdami tokie nagli x5 jie neturėtų.