Tema: Re: radiatoriui amen mb e320
Autorius: DP
Data: 2009-06-29 08:51:40
ieskojau sau (pas mane E270cdi,bet turi buti toks pats) tai nupirkau
originala naudota geros bukles, kainavo 300Lt,cia buvo pries metus.
nauja pirkti beprasmiskai, kainuos turbut apie ~1500Lt, o pas dileri dar
brangiau
vln tik vieni gerai klijoja, ir visi kiti servisai ir meistrai veza tenai.
Tai butu Lakunu g. iskarto is desnes puses, prie Zirminu g.