Tema: Re: truputi offtopic
Autorius: config.lt
Data: 2009-06-28 23:13:54
    jie skirtingi buna. Vienus galima nuskaityti, o kitus rekia priristi
pervedus slagbaumo imtuva i spec. rezima. Cia priklauso nuo imtuvo tipo.
    Pvz, pas mane yra pastarieji, nusipirkau laiduku komplekta is 'Fortunos'
ir pasirasiau instrukcija. Tas komplektas tai is esmes tik mygelis
trumpinimui ir diodas indikacijai. Principe galima apsieiti be ju, tik
atsuktuvu suliesti tam tikrus du kontaktus
--

Vilius
www.config.lt