Tema: Re: apynaujes masinos lizingu
Autorius: kewle migyje
Data: 2009-06-28 23:03:20
būna

kol tąsėmės su tais piliečiais, iš tos pačios lizingo kompanijos grįžo kitas auto...
buvusiam naudotojui papaudžiau ranką ir prie jo akių paskambinau į lizingą:
- "grįžo XXX - rašykit sąskaitą visai sumai, problemų nėra"

Problemų buvo ir joje, bet vienas čia besilankantis pilietis jas pašalino profesionalaus poliravimo būdu. :)
Jei prižiūri auto, (kuri realiai yra ne tavo šiaip jau), pas mane probl. nerastum ir newsų anei pažįstamų nereikėtų ieškot. O va su šūdmaliais kalba paprasta.....

--
'(oo)'